4 وزیر رای اعتماد نمی آورند
 پایگاه اینترنتی هواداران دکتر ابوالقاسم خسروی

4وزیر رای اعتماد نمی آورند

 

ابوالقاسم خسروی نماینده مردم تربت حیدریه در مجلس شورای اسلامی در گفتگو با (شمانیوز) در خصوص رای اعتماد گرفتن کابینه دکتر روحانی گفت: نمایندگان مجلس بر اساس قانون  و حق حقوقی که هر نماینده دارد وظیفه  خود می‌دانند که سوابق وزرای پیشنهادی را مورد بررسی و بعد موافق یا مخالف خود را اعلام نمایند.

وی در ادامه بیان کرد: این یک امر طبیعی است که هر وزیری که معرفی می شود موافق و مخالف داشته باشد و حتی این امر میتواند کمک بسیار زیادی  برای  دولت باشد زیرا مطالبی را که نمایندگان مخالفت  بیان می کنند می تواند گره گشای خیلی از مشکلات آینده باشد. با توجه به تکیه آقای روحانی به کلمه اعتدال امیدواریم از صحبت های مخالفان وزرا به نحو احسن در رفع مشکل استفاده شود.

خسروی اظهار داشت: به نظر بنده اگرایرادات جدی به وزیر پیشنهادی وارد است، نمایندگان نباید آن را رسانه ای کنند و اسم و چهره وزیر پیشنهادی مخدوش نمایند زیرا امکان آن وجود دارد که او بتواند رای اعتماد از مجلس بگیرید ولی دیگر وجه خوبی بین مردم  و کارمندان خود ندارد و نمی‌تواند با تمام توان به فعالیت خود بپردازد.

وی درخصوص اینکه کدام یک از وزرا احتمالا از مجلس رای نمی آورند گفت: به نظر بنده اکثریت اعضای کابینه آقای روحانی رای اعتماد را از مجلس می‌گیرند، به جز 4 نفراز وزرا .

نماینده مردم تربت حیدریه در مجلس شورای اسلامی گفت: وزرای علوم، آموزش و پرورش، کار و اطلاعات امکان خیلی کمی دارد که بتوانند از مجلس رای اعتماد بگیرند.

وی درباره  وزیر پیشنهادی آموزش پرورش بیان کرد: حضور ایشان بعد از 16 سال در این وازتخانه کار درستی نیست زیرا بعد از این چند سال اتفاقات و تحولات زیادی در سیستم آموزش پرورش به وجود آمده است و برای ریاست بر سازمان بزرگ آموزش و پرورش باید از کسانی استفاده شود که انرژی و توانایی لازم برای انجام کار را داشته باشد که به نظر می رسد آقای نجفی این توانایی را ندارد.

خسروی در مورد حاشیه های سیاسی آقای نجفی گفت:با توجه به این نکته که ایشان در سال 88 در بحث های سیاسی آن زمان شرکت و حضور پررنگی داشتند و در ستاد آقای کروبی و موسوی حضور داشته  و دفاعاتی بعد از انتخابات از آنها داشته اند باعث ایجاد این حاشیه ها برای آقای نجفی شده است که باید خود ایشان جواب های واضح و شفافی برای عملکرد خود بدهند تا نمایندگان قانع بشوند.

خسروی سن اعضای کابینه دولت دکتر روحانی  را بالا دانست و گفت  شاهد کابینه پیری می باشد که متوسط سن از 60 سال به بالاست و حتما جهت کارهای اجرایی این کابینه به مشکل بر می خورد.

وی در پایان گفت: به نظر بنده آقای دکتر روحانی باید از نیروهای جوان که دارای توانایی و خلاقیت بیشتری هستند در اتاق فکر خود استفاده کند، و سایر وزرا نیز باید عملکرد گذشته خود را به صورت واضح و شفاف مخصوصا در مورد حضور در فتنه توضیح بدهند تا نمایندگان بتوانند تصمیم درستی بگیرند.

 





تاریخ: چهار شنبه 23 مرداد 1392برچسب:,
ارسال توسط هواداران دکتر ابوالقاسم خسروی
آخرین مطالب

آرشیو مطالب
پيوند هاي روزانه
امکانات جانبی

آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 23
بازدید دیروز : 19
بازدید هفته : 44
بازدید ماه : 389
بازدید کل : 110128
تعداد مطالب : 501
تعداد نظرات : 13
تعداد آنلاین : 1

آدرس دفاتر ارتباطات مردمی استاد خسروی :

دفتر تهران : تهران ، میدان بهارستان ، ساختمان مجلس شورای اسلامی - دفتر نمایندگان - طبقه سوم - اتاق شماره 316 تلفن : 33523901- نمابر : 33503294

دفتر شهرستان : تربت حیدریه خیابان کاشانی - بین کاشانی 8 و 10 ، جنب بانک ملی ، پلاک 160 ، طبقه فوقانی تلفن : 2235113 - 0531 نمابر : 2235114 - 0531

شهرستان زاوه - دولت آباد - خیابان امام رضا - بین امام رضای 32 و 34 تلفن : 3725560 - 0532

شهرستان مه ولات - فیض آباد - خیابان شهیدبهشتی - شهیدبهشتی 45 تلفن : 6727870 - 0532


لطفا نظرات ،پیشنهادات و انتقادات خود را با ما درمیان بگذارید- با تشکر مدیر سایت